onsdag den 27. februar 2008

Kedeligt strik

28/01/2008

Jeg er nu i gang med yderborden på prinsessesvøbet og i guder hvor er det kedeligt at strikke. Ikke bare yderborden, men hele svøbet. Men jeg er sikker på at resultatet bliver mega flot. Så det ER sliddet værd. Yderborden har jeg ellers haft mit hyr med. Fattede ikke opskriften indtil jeg fandt ud af at de havde glemt at skrive "vend" på halvdelen af pindene. Derefter gik det bedre, men jeg synes jeg kludrede noget rund i opskriften, alt for mange ord og linier til en enkelt pind. Så den blev lige oversat til engelsk. Jeg elsker de engelske forkortelser !!!!! Nu kører det uden problemer. Jeg mangler kun 1350 rækker eller 135 takker..... Og jeg har bestemt at jeg ikke må starte på noget nyt for jeg har strikket den første side færdig.

Det bliver enten Malthes stikkelsbærtrøje eller en trøje til mig selv i Jo Sharp garn fra Nanna.



Sofaløven og 2 børn er også kommet hjem fra Frankrig, de har haft det fint. Begget børn er blevet rigtig gode til at stå på ski.

Ingen kommentarer: