onsdag den 27. februar 2008

2 stk. FO

05/01/2008


Så blev jeg færdig med Green Gable nr. 3. Og som de 2 andre sidder den jo perfekt.



Facts :
Design : Zephyrstyle /Green Gable
Størrelse : Large ,men jeg har lavet min 3 cm længere i længden.
Garn : Sublime i grøn herfra jeg har brugt 278g. ( men kun 75 gram fra lageret i år)
Hot or not: Atter engang hot.

Den anden ting er en rigtig UFO - jeg tror ikke jeg har strikket på en i de sidste 9-10 mdr.


Facts :
Design : Build a bear trøje fra "Hendes verden"
Garn : Noget meget rødt garn fra lageret, jeg har brugt 159g.
Hot or not: Tja, Thea blev da glad for den og den passer "Elisabeth Bennet" perfekt ( ja og hun har også en bamse der hedder "Mister Darcy")
Er på 12-timers vagter her i weekenden og skal også næste weekend. Heldigvis er der rimeligt stille på arbejde og det er jo dejligt både for personalet og patienterne.
Jeg har prinsessesvøbet med, så mon ikke jeg lige få nået et par pinde.

Ingen kommentarer: