onsdag den 27. februar 2008

Pirat nr. 3

08/01/2008

Så kom atter en Pirat af pindene. Og endnu engang passer den ikke modtageren. Men skidt som det kan ses passer den Lauritz sådan da og mon ikke den så passer Thea perfekt.

Fakta :
Design : Opskriften er herfra
Størrelse : Er strikket i dobbelt garn på pind nr. 3 og ellers er opskriften fulgt.
Garn: 68 g. ialt. Garnet er købt hos Nanna. (Intet minus fra lageret da den blev færdig før nytår)
Hot or not : Tja måske hot, nu må vi se...

Jeg er startet på Prinsesse-svøbet og det går indtil nu hurtigt, det kan være at det er det Malthe skal have i stedet for aranbarnevognstæppet som bliver meget tungt og varmt.
Og så har jeg sat mig atter et nytårsforsæt - jeg skal have strikket 2 ting på strikkemaskinen om ugen, mest sokker for at få opbrugt noget af alt mit sokkegarn (har stadig over 100 nøgler)

Ingen kommentarer: