tirsdag den 7. oktober 2008

Strikkefestival 2008

er vel overstået og jeg glæder mig allerede til næste år hvor jeg skal til Svendborg.
Festivallen bød på de 3 S'er : Snakke - Strikke - Spise
Over 80 fantastiskal kvinde var samlet, der blev genopfrisket gamle bekendtskaber og nye blev stiftet, der blev vist også købt lidt garn...

1 nøgle Noro silk garden (undskyld forglemmelsen Britta)
2 nøgler hørgarn
3 nøgler af Bente B.s fantastiske garn - til en FLS
1 nøgle Arabella
diverse wirere og pinde til mit Knitpicks sæt
Sokkegarnsrester (byttet i byttebørsen)
11 nøgler Limone
10 nøgler Mohair Brilliant ( garn tilsat perler - Thea har lagt billet på det )
Tror nok det var det hele.

Frida havde også garn med til mig til en islandsk sweater - er på pindene - efter at have trævlet 10cm op lørdag på festivallen bare fordi jeg ikke lige gad lave en strikkeprøve. Så kan jeg lære det.... Eller ikke.








Her ses Katrine og Britta



















Annette og Annette med efternavnene Danielsen og Lyngby


Syndens hule - kan man jo nok kalde dette billede......

2 kommentarer:

Annette sagde ...

dit asen.......*G*
jeg har også et sjovt billede af dig!!!
Håber du kom godt hjem og har nået at få strikket en masse.
Tusind tak for dejligt selskab - en udsøgt fornøjelse - vi ses ihvertfald i Svendborg. eller måske før...

IF Stjernen sagde ...

Du købte også et nøgle Noro Silk Garden!!! Hvordan kan du dog glemme det - du sad jo nussede det hele weekenden ;-D

Og tak for et rimelig pænt billed af mig - må jeg stjæle det?

Knus Britta