onsdag den 24. september 2008

Rejseklar x 3

Inden for de næste 3 uger skal jeg ud og rejse 3 gange.
Om 2 dage går turen til Silkeborg - årets webstrik-festival løber af staben.

På mandag går turen til Hjørring - jeg skal på lejrskole i 5 dage - troede egentlig jeg var blevet for gammel til den slags, men nej.... Lauritz's klasse skal afsted og da han jo ikke må køre med det offentlige så må mor jo køre ham. Jeg skal også have de 2 små med, da Sofaløven ellers ikke kan passe sit arbejde. Det skal nok blive rigtig hyggeligt, og jeg ved hans lærere er rigtig glade for at jeg tager med ellers var de 2 voksne til 27 børn.

Derefter går der 6 dage før jeg og Regitze flyver til London. Vi skal besøge min familie i Bristol i 4 dage og bagefter ose i London i 3 dage. Hun glæder sig rigtig meget, især nu hvor moren har lovet hende at hun kan købe sit vintergarderobe i London... Vi skal selvfølgelig også se Mamma Mia.

Men ligenu gælder det Strikkefestivallen. Jeg har fundet sokkegarnsrester frem til byttebørsen.
Garn til dobbeltstrikning er fundet frem, i år skal det lykkes mig at lære det.
Pinde og strikketøj er fundet frem. Og selvfølgelig en lille smule "valuta" skal jeg vel også have med.....

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du får da vist ikke slidt hul på gulvtæppet derhjemme ;-)
Glæd dig til Mamma Mia, musical i London slår DK med flere længder.

Vi ses jo så nok til strikkefestival

Merete sagde ...

Sikke dog du skal rundt og se dig omkring. Det skal nok lykkes dig at lærer dobbelstrikning på festivalen.
Du må have en super weekend i Silkeborg, er lidt misundelig.
Merete