mandag den 31. marts 2008

Før og efter

Den sidste uge har budt på flere før og efter episoder.

2. påskedag kl. 10 så Regitze sådan ud :

1 time senere var hendes udseende blevet ændret til dette :




Hun havde længe plaget om at få farvet håret sort, men jeg var ikke vild med tanken, da hun jo er ikke den mest solbrændte og jeg var sikker på at hun ville ligne "døden fra Lübeck". Hun fik så lov med den betingelse at det først blev efter mine forældres guldbryllup. Og jeg må bide i det sure æble og indrømme at det faktisk er ok med den hårfarve til hende....

Næste før og efter er også om Regitze. Hun er jo blevet rigtig teenager...... Og er der ikke noget med at de godt kan lige at have en hule ??? Regitzes værelse minder nogle gange om det, der er så rodet, at jeg nok må indrømme at hun jo ligner sin mor lidt for meget på det punkt...

Hun er blevet bedt om at rydde op mange gange og nu hed det så at var der ikke ryddet op inden d. 1. april kom undertegnede med en sort sæk og gjorde det. Og med hjælp fra hendes lillesøster på 7 kom værelset pludseligt til at se sådan ud




Ligenu er hendes værelse indnu mere ryddet end på billedet og det er jo dejligt, men hvor længe holder det så ???? Nok ikke så lang til som jeg ville ønske det.. Men hva´ -

På strikkefronten sker der ikke så meget, Super Karla holder pause, har igen fået ondt i hånden - og nu ved jeg at det er hulmønster strikning der gør det, så nu tager jeg lige en pause og så får Malthes trøje og Pirouette lidt opmærksomhed i stedet.

Ingen kommentarer: