lørdag den 22. marts 2008

Av av av

Så er vi atter hjemme, hele familien. Dvs ligenu er Sofaløven og pigerne taget i sommerhus, mens Lauritz og jeg er blevet herhjemme. Og man må jo nok sige at sidste indlæggelse er gået stærkt ud over mit højre håndled. Jeg har simpelthen strikket for meget og nu gør det rigtig ondt i håndleddet. Tænk at det kan lade sig gøre, så nu holder jeg en pause i dag. Rigtig surt for det er fantastisk at strikke på Super Karlas kappe.

Nå men dagen er da ikke gået med ingen ting. Jeg har ryddet op i diverse skabe og skuffer. Det er helt utroligt har man gemmer og ikke mindst glemmer at man har. Jeg har fået strikket sokker til de 2 små. Thea har selv valgt garnet og Asta sagde med det samme at hendes skulle være i det samme garn. Her ses Astas sokker. Thea har taget sine med i sommerhuset.

Fakta: Maskinstrikkede sokker i str. 27 og 33. Garnet er "Løve/baby og hosegarn" fra lageret ialt 70 gram

2 kommentarer:

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Det er fine farver i dit Super Karla. Jeg er ikke sikker på, jeg er tilfreds med farvefordelingen i mit, øv.

Håber det går fremad med Lauritz, og at din hånd snart bliver bedre.

KH Tina

Annette sagde ...

Kære LeneSophie...
Strik nu stille og roligt...
JEg har givet dig en Award...
Seje sokker!.
kh
Annette