mandag den 19. oktober 2009

For længe siden

i september var vi igen i år på weekend med Børnecancer foreningen. Det var som sidste år fantastisk. En hel weekend hvor ens unger bare blev underholdt både alene og sammen med os voksne.




Som noget nyt i år, havde de inviteret Trikers foreningen på besøg, med deres fede motorcykler. Tror ikke jeg har set sådan nogle før, men de var helt vildt fede at køre på. Der kan man tage om siddekomfort på en motorcykel.

Der var også MG-biler og gamle Jaguarer. Jeg må bare eje en MG bil en dag. Ikke at jeg overhovedet interesserer mig for biler, men de er bare så fantastiske. Tror nok at Sofaløven er mere til Ferrari og Porsche.

Der var også musikalske indslag ved Sidsel fra X-factor og Zididada. Der blev også produceret perlekæder og jeg fik genopfrisket hvordan man knytter armbånd.

2 kommentarer:

Merete sagde ...

Sikke nogen skønne biler. Kunne I prøve at køre i dem, som passager?
Merete

Tina sagde ...

Ferrari : Jatak!!!! :)
MG: Jatak!!! :)
Er vokset op med MG i lange baner,d a min far altid har ejet minimum EN.