onsdag den 31. december 2008

Godt nytår

ønskes alle mine læsere.
Juleindlægget forsvandt på mystisk vis og tiden var ikke til at skrive et nyt. Vi havde ne super god jul. Var kun os, men det går heller ikke stille for sig med 4 unger og sofaløven. Juledagene blev præget af 2 nye maskiner flyttede ind.....

Lauritz fik "Guitar hero world tour" med trommer, mikrofon og guitar, så nu har vi næsten ikke plads til spisebordet

Jeg købte til mig selv en Nintendo Wii, og den blev de andre da også ret glade for.... Nu har vi så heller ikke plads til sofaer og bord. Men skidt med det, for hold da op hvor har vi det sjovt...

Der er tjek på i aften, vi skal ned til min veninde på 2. sal. Hun står for maden, vi står for drikkevarer og kransekagen. Og som det kan ses er den hjemmelavet.

Her ses de 4 uvorne unger i et af de få øjeblikke hvor de var søde og rolige i julen .....

3 kommentarer:

Annette sagde ...

Godt Nytår til dig og dine...
Håber at vi ses igen i det nye år...
kh
Annette

Merete sagde ...

Hej Lene Sophie
Du og din familie ønskes også et godt nytår.
Merete

nettie sagde ...

Osse godt nytår til dig og dine

Og takker for pakken der er kommet.
Glæder mig til at pakke op i morgen.

kh
nettie