onsdag den 27. august 2008

Jeg er dårlig

lød det i morges kl 6.50. Asta havde godt nok været vågen et par gange i nat og klaget over at hun havde ondt i munden. Men når jeg spurte ind til det var det vist nok ved de bagerste tænder. Der var intet at se. Da hun så stod op kunne jeg da godt se at hun så en smule slatten ud. Men sygdom det havde jeg altså ikke lige tid til i dag - skulle nemlig mødes med Line og på Københavner strikkeforretnings og cafetur. Men så var det jeg lige kom til at mærke hende på pande og av hvor var hun varm. 39 sagde termometeret og så var alle planer for i dag ligesom aflyst.


På trods af hun siger det gør ondt når hun synker, kan man altid klemme en mælkesnitte og en cola ned.Efter at have spille "Afrikas stjerne" og jeg tabte, fik hun en panodil og nu sover hun så.

Det der med at tage piller er hun ikke meget for, men "sygeplejersken" var skrap. Forklarede at kroppen ikke har godt af høj feber så det er bedre at spise en pille og få det lidt bedre. Hun accepterede efter moren lirede remsen af med "tænk på din bror som hver dag må tage MANGE piller".....



Et par filtede sutsko er det også blevet til.

Fakta : Futter til Asta strikket efter 2 opskrifter dels den jeg fik med da jeg købte garnet og så fra et tillæg fra "Hendes Verden" strikket i str. 10-12 år.
Garn : Lima brugt 100 gram
Hot or not: Asta er rigtig glade for dem - hun havde også selv valgt garnet.

Ingen kommentarer: