lørdag den 7. august 2010

Sommeren gik .....

Og i morgen er det 2 mdr. siden jeg sidst skrev et indlæg, faktisk er det åbenbart så længe siden at jeg havde glemt min Email adresse til at logge på med.. Måske skulle man skrive et indlæg lidt oftere.

Nå men sommerferien er næsten overstået og den er gået med mange ting, bare ikke strik. Har ikke strikket i hele ferien, ja undtagen i nat, men der var jeg også på arbejde. Skal også afsted igen i nat, så mon ikke det bliver til et par pinde mere.

Sommeren er tilgengæld gået med :


Fantastisk uvejr over Melby, med fantastiske lys og silende regn ( mit ynglingsvejr )




Lækker grillmad, her er det "pip på dåse" der smagte fantastisk.


Dyrelivet er blevet studeret flittigt, efter et regnskyl myldrede det frem med frøer, heldigvis af den lille slags. Gludsmede og sommerfugle er også blevet set tæt på.



Vi har været i sommerland Sjælland, vandlandet var fantastisk, resten var da ok, men mest for mindre børn. Lauritz synes kun det var vildkatten der var fed.

Der er blevet spille computer, her ses Regitze med 2 veninder - Rie og Sine.


Der er blevet spille playstation, ferien startede heldigvis med at jeg fik mit længe ventede Lego Harry Potter spil og det har jeg så brugt ferien på at få spillet til ende.


Der er blevet bagt, her har Asta lavet muffins, de smagte fantastisk.


Og så har jeg endelig få anlagt en permanemt bålplads. Den er blevet indviet med snobrødsbagning og denne gang gad ungerne heldigvis godt selv holde deres pinde.

Ingen kommentarer: