torsdag den 5. februar 2009

Jeg har været på rov

i Århusgade hos "Blink til frk. Aabo". Der var 50% på alt garn og det var jo ikke til at stå for og lidt røg der da med hjem. Jeg havde set mit sokkerlager igennem og manglede garn i drengefarver. Og da både Lauritz og Sofaløven er til de hjemmestrikkede måtte lageret jo udvides. Noget af garnet er dog blevet købt i en anden garnforretning på Østerbrogade der åbnede kl 10 og derfor lige kunne nås inden Blink åbnede. Man skulle jo nødigt spilde tiden.


4 nøgler super sock i grå og grøn
2 nøgler Lana Grosse
2 nøgler Fabel
4 nøgler Hjertegarn
2 nøgler Opal Uni
2 nøgler Regia


8 nøgler Lima - det pinke er til filtede sutsko til Thea og det grå som i virkeligheden er grønt er til sutsko til mig




10 nøgler Eksklusiv Alpaca fra Hjertegarn som skal bruges til Annette Danielsens Årringe




2 nøgler Lana Grosse - til en trøje til Victoria
1 nøgle Fame fra Marks og kattens - strømper til mig
2 nøgler neonfarvet (igen) til dukketøj


4 nøgler Kauni - det grønne er til "Pretty as a peacock" og det orange er til mit "Summer in Kansas"

Jeg har faktisk overhold min garnregel med ikke at købe garn, med mindre det er til et bestemt projekt. Der var ellers rigtig meget man kunne blive fristet af og det var heller ikke fordi jeg ikke havde flere projekter at der ikke blev købt mere, men - nu skal garnet jo også lige bruges og jeg vil ikke have garn liggende til alt for mange projekter. Og så er det jo snart vinterferie og der skal vi i sommerhus og til Frederiksværk og mon ikke jeg lige får tid til at besøge Ries garnforretning og købe "lidt" garn.....

5 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Spørgsmålet er så om det virkelig bliver brugt til lige netop de projekter du har købt det til ;-)

Jeg har lige købt silk garden sokkegarn til et sjal - guuuuuud hvor er det lækkert (og dyrt).

Knus Britta

Merete sagde ...

Hvor har du købt meget godt og billigt garn. Det kunne være at jeg skulle kigge forbi i morgen.

Merete

strikken sagde ...

Kan godt forstå at du lod dig friste..... lækkert garn til næsten ingen penge.

Lona sagde ...

Øv, og så sidder jeg hjemme i Glostrup fredag kl. 17 og ser først nu at der var udsalg hos BlinkBlink torsdag/fredag....surt, surt!!

aud47 sagde ...

HEI PÅ DEG... EN LITEN HILSEN FRA NORGE... HER VAR DET MANGE FINE TING Å SE PÅ:-)HA EN FIN TIRSDAG...KOMMER NOK INNOM EN TUR IGJEN SNART,FRA AUD.exparr